Denna FÖRBANNADE onsdag!

Jag tror denna dagen har haft nån form av förbannelse över sig, för ja fick min första och ENDA fortkörningsböter idag. Jag körde i 60 km/h på en 50-väg och ni kan ALDRIG gissa vad ja fick i böter.. det är helt sjukt, jag finner inga ord!

Tur att jag har 30 dagar på mig att betala, för annars vet i helskotta vad jag skulle gjort. 2400 kr
TVÅTUSENFYRAHUNDRA KRONOR, fattar ni?? Det är helt absurt!

JAG ÄR SUR!

Håret blev iallafall bra, gick inte att göra som jag ville just nu pga hormoner och grejer efter graviditeten, så jag ska vänta ett par månader, men det blev en välbehövlig genomklippning iallafall, så mitt hår är återigen lyckligt! Det skrek av glädje!

Ingen rytmik idag, tyvärr, så vi får ha en sångstund i kväll så vi tar igen det! Kan ju inte ligga back, vi som är så grymma på att sjunga vilmer!

Ingen bra dag detta, så... på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0