VÄRKFREDAG

Denna dagen har varit ett rent helvete, usch för denna fredag!

Började helt för tidigt med att man vaknade med huvudvärk, SOM INTE FÖRSVUNNIT PÅ HELA DAGEN!
Sen har jag haft sån fruuuktansvärd mensvärk hela dagen. Jag som egentligen skulle till Ella och hälsa på, jag fick ställa in den daten för jag varken hade eller har nån energi. Varje gång det är "denna tiden" i månaden känns det som jag ska åka på nån influensa. Jag hatar det innerligt!
Plus att allt dessutom bara gått emot mig, man har fibblat till det med mat så man spillt en massa, snubblat och ja.. massa sånt ni vet. Allt har liksom bara gått emot en, som om värken inte räckte!

Nu sover Vilmer och Jonas tränar så nu är här lugnt och tyst, såå skönt! Det gör inget om Vilmer vaknar, det är inte så jag menar, men han får gärna sova en bra stund nu.. så jag kan hämta lite energi! Hade behövt ta en långdusch kan jag säga!

Vi har inte gjort nåt nyttigt idag alls. Bara vilat och varit och handlat, sen inte nån ansträngning mer än vad som behövts!! Hoppas värken går över snart. Det tråkiga med mig är att det är inga tabletter som biter på det!

Nåja, nog med gnäll!
Hoppas helt enkelt att morgondagen blir bättre!

För er som undrar vad helgen ska innehålla så ett tips är tatuerarmässan i malmö, på amiralen. Det är hela helgen, mycket nice mycket nice!!

Nä nu har jag mail att skriva till min nya brevvän!
Ha en bättre kväll än mig!

안녕히 가세요


Min favoritprins jag fått av mormor och morfar


Alltid glad!


Ni tycker väl inte jag har lång hals?!


What´s happening over there?


Finns det nån finare gumpa-lalla?


HAPPY igen =)


Jag ska bli modell =)


Min mamma tycker om mig.. ALOT! Hon ska alltid kramas =)


Eftermiddagsvila!


Jag kan numera dricka själv!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Mormor Rosa

Säga vad man vill, men när dagen känns tung räcker det att man ser en sån här liten glader för att man ska bli varm i hela hjärtat.Halsen har han efter morfar...

2008-10-10 @ 19:50:20
Postat av: mormor Evy

Har hört att det hjälper med omega 3, 2 st varje morgon, alltid. All PMS försvinner. Kram på er

2008-10-10 @ 20:51:30
Postat av: Lisa

En Ipren och en panodil brukar hjälpa mig. Båda tabletterna samtidigt alltså! Det dryga är att det tar sån tid innan de börjar värka. Jag brukar bara ligga i fosterställning med något varmt på magen. Sjukt orättvist känns det alltid!!

2008-10-10 @ 22:16:14
Postat av: Janni

Vad söta ni är på bilderna.....ser ut som om du har en riktigt liten gullunge till son Mia...!!! F-N vad söt han é....;)

2008-10-12 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0