SKÄRPNING!!

Nu har jag inte skrivit på två dagar, inte på hela helgen. Why?
Vet faktiskt inte.. kanske för att jag varit helt slut, Vilmer har sovit kasst så jag har ju såklart då också gjort det. Jag hatar att inte få sova ordentligt, men man klarar liksom ändå av situationen, men sen att knappt få sova alls, usch, då är man inte människa!
Igår morse va det nära bristningsgränsen, kände mig bara så ledsen, men det är ju det ju John Blund som styr det om han är närvarande. Ofta är det ju egentligen ingenting, man är ju bara sååå trött.

Men idag är det andra bullar =)

Nu äter jag frukost, lite för sent, men innan har det inte varit läge.
Har lekt med Vilmer massa för han sov inte mer än en halvtimme på morgonen, sovstunderna blir ju kortare och kortare, det är så roligt tycker jag!
Sen  har jag pratat med massa myndigheter och stått i kö typ 300 gånger. I HATE IT!
Dammsugat har jag också gjort, skinn överallt =)
Nu tänkte jag äta upp sen ge mig på tandläkaren.. nu måste jag ringa dit! Påminn mig annars!

Vi har varit på banken också och satt in pengar, tror ni inte vi kom ut i värsta skuren? Tur jag tog regnjackan! Och YES YES, jag hade regnstället med =)

Jag tycker om regn bara jag är klädd för det, det va jag inte idag, hade jeans, dem blev tights!
Jag köpte mig en mössa också. Har varit ute och gått ganska många kvällar den senaste tiden och när det blåser får jag så himla ont i öronen, och dem ska man va rädd om! Så nu har jag en mysse!

Clementinerna har kommit, och hur goda är inte dem? Jag älskar dem, kan äta typ 16 på en gång.
Imorgon är det fika med Anette och Alicia, Therese och Olivia! Ska bli kul!

Sen på onsdag (tror jag det va =) är det Rebeccas tur, känner du dig hedrad? =)
Torsdag BVC, vägning och mätning, en hel månad sen sist så det ska bli HIMLA interesting!! Annars brukar jag ju gå och väga själv, men det har faktiskt inte blivit.

Snart fars dag mina vänner.. GLÖM EJ!!!

Nä nu kallar Vilmer, hör ni? Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vill kraaaamaaaaas =)

Tror det blir nån bild lite senare!
Hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Du anar inte hur hedrad jag känner mig att få sånt finbesök! :-) Kram till er

2008-10-27 @ 15:47:39
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vilmer va snäll mot din mamma och sov på nätterna!!

2008-10-28 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0