SEXMÅNADERSKALAS!

Idag, eller nu ikväll har jag och Vilmer haft sexmånaderskalas, eller sexmånadersmys! Vi har myst massor bara han och jag! Jag har busat och lekt så vid ett tillfälle kom det faktiskt tårar så mycket Vilmer skratta =) men sen va han så uppe i varv så han kunde inte somna, får väl skylla mig själv där.

Nu sover han gott och Mamma Mia är slut i rutan - Icaaa i rutaaan! Åkeee! Nån som titta på det när dem va små? Jag gjorde =)

Nu är det snart dags för min kvällscigarett, jag längtar otroligt!

Idag va vi och fika med Emilia och Thila, Josse och Leo, Jane och Axel. Där va visserligen andra också som såg ut att tycka vårt bord va väääldigt mycket mer intressant eftersom man stirrar så hungrigt =)

Sen efter fikan fick Vilmer lite kläder, just det, det fick vi faktiskt av familjen Söderström/Karlsson också, TACKAR ÖDMJUKAST!
Sen vandrade jag och Emilia vidare på en mega lång-promenad, trevligt att snacka lite, speciellt om Thailand. Men det är så farligt att prata om, jag vill flytta dit. PÅ ALLVAR. Hade jag haft möjligheten hade jag gjort det utan att blinka. DET ÄR SANT! Thailand är paradiset, det är dit du kommer när du dör! Om du har varit en god människa!

Tänk, för exakt sex månader sen SEX MÅNADER låg jag och hade värkar, snart kom krystvärkarna, om nån timme. Nu va det jobbigt! Fram till krystvärkarna va det ett rent helvete! Sen när dem kom blev det rena rama semestern!
Världens mest fantastiska upplevelse att genomgå, en förlossning! Man blir en annan människa med en annan styrka och vilja, eller så har man det i sig men plockar fram det endast när det verkligen behövs!
Aaa, jag får gåshud bara jag tänker på det, det är såå häftigt!

Med det säger jag punkt och avslutar dagens inlägg!

Grattis min livsglädje, Vilmer!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du e ju för go..så härligt du skriver! Kul att träffas och ta en sväng i Ystad, hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi ses nästa gång!

2008-10-30 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0