RYTMIKONSDAG

Idag är det rytmik på schemat. Ska bara försöka ge vilmer gröt innan annars vet jag inte hur och när han ska äta.. Blir för sent att vänta tills det är slut och nästan för tidigt innan. Le problem är bara att nu sover han och ska han hinna äta innan så måste jag väcka han om en halvtimme, vilket han bara hunnit sova då, och det räcker nog inte för att han ska va på humör sen! Jaja, vi får se hur det går!

Lite orolig natt, men ändå bra. Han sover men oroligt! Och jag, HA, jag gick och la mig 21.45 efter att ha sovit i soffan en stund.
Och jag hade dessutom sovit kanonbra natten innan och igår på dagen sov jag och vilmer också en stund, hur är det möjligt att man då somnar så tidigt? När jag vakna i soffan och sa att jag skulle lägga mig kändes det som att klockan var typ runt tolv.. sen när jag kollar.. WHAT? Kvart i tio! Det har nog inte hänt på väääldigt länge att jag gått och lagt mig så tidigt!

Det ser ut att bli fint väder idag också, men tydligen skulle det bli kallare, me like!

Nu har jag nyss duschat och varje gång blir jag lika förvånad över att jag alltid gör samma sak.. När jag står i duschen tänker jag guud vad detta va varmt och skönt, klä nu på dig ordentligt när du kommer ut så du inte fryser direkt.. MEN VAD GÖR JAG? Jo, jag springer runt i handduken tills jag är iskall (här är ganska kallt på mornarna) och typ bara vill hoppa i duschen igen.. WHY? Varför kan jag inte klä på mig direkt?

Nu ska vi snart på öppet hus och kolla dagiset vi vill ha vilmer på. Hoppas det är lika bra i verkligheten som det verkar! Fast vilmer blir äldre och större så känns det ju på nåt sätt som att han fortfarande är nyfödd och så tror man att det alltid kommer förbli, men tänk, han är snart sex månader. Och till nästa höst ska han börja på dagis. Då är han ju stor, då kan han gå, kanske börjat prata, äter vår mat, är mer medveten om saker och ting. Ah det känns helt skumt att tänka på! Det gäller att ta massvis med foton!

Idag va det rytmik ja, sen ska vi gå och handla middag, idag blir det minsann smarrigt!!! Sen tror jag vi går en runda ner till havet om det fortfarande är fint väder, kanske utom S eller kanske gå en runda med A, hmm?

Imorgon är det fikatime med R and the girlz, kul jul! Sen hinner man väl inte med mer den dagen, brukar bli långfikor, men det tycker jag är kuuul! Sen fredag blir det kanske upp till lilla E och se hur hon mår! Tack för inbjudan!

Om jag kanske ska ta och sminka mig lite eftersom jag nu måste väcka vilmer om typ en kvart! Vill helst hinna göra mig en mugg te också, EFTERSOM JAG FRYSER!

Enda sen jag börja skriva här har samma 40 personer varit inne och läst varje dag. Känns bra med stammisar.
Man blir fort addicted va?
Så sitter ni och tänker "nä, jag ska inte läsa mer, jag struntar i vad hon gör om dagarna, jag har annat att lägga energi på" men guess what, ni kommer fortsätta, för ni är hooked, and I like it!

Så so long my 40 homies ♥

さようなら

Kommentarer
Postat av: Marie

Kikar in, och lämnar ett spår =)

2008-10-08 @ 13:08:50
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0