ONSDAG

Usch vilket grått väder det är ute.. vad ska man göra för att lysa upp denna dagen? Vi ska gå och sjunga, men det är ju bara en halvtimme.

Ikväll är det heeela tvättstugan min, gud så roligt jag ska ha det då!
Och ännu roligare blir det när jag tänker på att jag har 157 maskiner att tvätta, och då överdriver jag inte!
Man kan ju hoppas bara att man blir bjuden på middag så jag slipper stå med det också....... eller hur JONAS?

Det händer så mycket med Vilmer just nu, och har hänt mycket på kort tid. Han rullar runt hela tiden när man ska byta blöja, LÄTT FAKTISKT! Han snurrar runt när han ligger på golvet (som snurra flaskan, inte rulla) men han kan bara på ena hållet så han snurrar bara på det =) måste bli snurrig.. Igår satte vi han i gåstolen för första gången på länge, han bara backa ner en stor urna, vi hade behövt backsensor på den gåstolen =)

Tjugo i tio... hmm.. när måste vi gå, vid halv elva.. Bara tänker lite högt..

Undra om det ska regna eller inte?

Ooo, jag har fått tag på en hebreisk-kunnande människa, HAPPY HAPPY!
Tack Jenny för tipset, det gjorde susen!

Får rådfråga er sen vilken mening det är som är bäst passande till mig.. Jag har några att välja mellan, så håll utkik för jag behöver lite tips!

Nu tror jag att jag får lämna datorn och bruka allvar i min roll som mamma =) Vilmer sover visserligen, men det ska packas gröt och blöjor, och jag ska borsta tänderna och dressa mig! Och kanske äta nåt.. VIKTIGT!

Tack för mig

Do widzenia

Här är Mr. Soederstrom när han river hinder =)
(klicka för förstoring)



Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Stina

Duktig kille:-) Jag vill inte ens tänka på vad man kommer få förstört här hemma nu när dom tar sig fram lite mer själva!!!

2008-10-15 @ 11:58:04
Postat av: Jenny

de va så lite så...

2008-10-15 @ 12:43:43
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Så redig han är! :-)

2008-10-15 @ 14:29:21
Postat av: Lisa

Den lilla Plutten. Det första jag tänkte var "gud, vad han måste ha blivit rädd" men det ser ju faktiskt inte så ut på bilderna!

2008-10-15 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0