OBS OBS OBS!! ALLMÄNHETEN: SE HIT!!

Jag vill skicka ut en vädjan till allmänheten om bidrag till min fortkörningsbot (och jag skojar INTE! =)
Den gör så att jag går EXAKT plus minus noll med övriga räkningar. Vilmer, det blir bröd och vatten för oss denna månaden =)
JAG LOVAR, jag ska aldrig få en till i hela mitt liv. Såå sura pengar, framför allt när det knappt va nån hastighet man kan kalla "att köra för fort"
AAAAAA, I HATE IT! Skulle aldrig skaffat körkort!
(sitter och tittar på den och väntar på att polisen ska ringa och dra tillbaka den, tror ni det händer? NÄ, SPONSRING TACK!!!)
Ni som sitter där och har en "bra pengamånad" kan väl bidra, JANE? =)

NOG OM DET!

Idag är andra morgonen jag dricker kaffe. Hur många vuxenpoäng har jag nu?
Jonas har lagat på morgonen för att ha med på jobb så blir där en lagom slurk till mig över. Det börjar faktiskt bli helt okej. Men jag tvingar mig fortfarande, har jag nåt annat att välja så tar jag nog det =) Sen har jag upptäckt att för det första, så sätter det igång min mage, och det behöver jag =) sen för det andra så tycker jag det är godare kallt, får man det?

När jag väl fick tag i tandläkaren igår så sa dem "Nä men det är ju inte så konstigt att du inte blivit kallad, tandläkaren har gjort en anteckning här om att din årliga kontroll är färdig" Sjysst! Här går man och betalar för nåt som man inte får.. men hon va hjälpsam och snäll så hon skratta mest och sa det löser vi =) Så nu har jag fått en tid =)
Lisa, du får också ringa! Nödvändigt ont!

Igår va vi ute efter middagen, jag och Vilmer, och tog vår powerwalkrunda! Jag har faktiskt blivit ganska flitig där, tycker det är en skön start på kvällen, sådär efter middagen. Vi har ju börjat äta middag tidigare än vad vi nånsin gjort =) men det är skönt, det känns precis som att man får ut mer av kvällen på nåt sätt. PLUS att Vilmer får mer lugn och ro såklart med oss än om vi bara springer runt och gör middag samtidigt som han ska ha vällingen.. det är inte bra för hans lugna kvällsstund innan natten!! Nä, HURRA till oss som är vuxna och lagar mat i tid, (fler vuxenpoäng att utdela, någon?)

Nu hör jag nog nån som börjar vakna så smått, tror jag ska gå in och mysa lite =)

Ha en underbar tisdag, för det har fantamej jag idag =) Solen lyser på Mia!


Sån här vill ni ALDRIG ha, dem är ÅNGESTFRAMKALLANDE!!


SPONSRING SPONSRING SPONSRING!


När jag tog denna bilden tänkte jag "Shit va han ser stor ut"
Sorry, inte du Jonas, din son =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Har tyvärr ingen bra pengamånad men om ni ska leva på vatten och bröd så är ni välkomna hit på middag varje dag! Vi äter också tidigt så det bör ju passa bra! ;-) Hoppas att din tisdag blir så bra som du vill! Och du, idag är det vår "föda i ystad-dag" Tjooho!

2008-10-28 @ 10:05:56
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Crille (skåne)

du får inga pengar av mig iaf.. jag sitter typ i samma sits som du.. +-0 jippi

och du förresten, jag länkar gärna till dig.. men jag har INGEN aning om hur man gör.. :D hahaha

2008-10-28 @ 22:16:09
URL: http://crillepille.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch, stackare! Tyvärr har jag inte heller så mycket pengar, det vet du! Jag jobbar nu trots att jag är sjuk för att jag ska kunna shoppa i London i december. Det är egentligen helt sjukt!

Ja, jag får väl ta tag i det där med tandläkaren. Blä!!

2008-10-28 @ 23:34:29
Postat av: Emilia

Fy fanken vilken fortkörningsbot..rena rånet ju. Ingen bra pengamånad här heller..du vet..mammaledig.

Rolig du e med ditt kaffedrickande!

Så fin din blogg e..kul med så mycket bilder på söta Vilmer. Byxorna blev ju jättebra på den söta lilla rumpan!!

Kram på er!

2008-10-30 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0