MYSSÖNDAG

Idag är det mysfaktor på våde väder, stämning, familj och ja.. allting rättare sagt! Helgen har varit toppen!
Fast gårdagen på dagen var mindre rolig.. STÄDNING stod på schemat. Jonas jobba och jag hade tvättetid redan klockan sju igår morse, måttligt spännande!
Men tvätta måste man så det var bara att bege sig uppåt från sängen. Eftersom jag missade min tvättid i onsdags så får jag skylla mig själv, haha!
Nä så igår tvätta jag 8 maskiner tvätt, bytade sängkläder, dammsög, torkade golven, städade badrummet, sortera bort all reklam.. VISST ÄR JAG REDIG? Det hör faktiskt lite till saken också att vilmer va hemma samtidigt, och det va bara vi två!
Sen kom mormor och morfar på fikabesök med kanelbullar efter som det var kanelbullens dag! Smarrigt!

Klockan sex skulle vi va på middag hos P och L. Och det var riktigt trevligt! Mycket god mat och trevligt snack! Så vi va ute och åkte tåg i sena natten, va hemma vid ett tror jag. Trodde vi skulle bli tvungna att ge vilmer mat då, eftersom han fick sitt sista mål som vanligt, vid halv åtta, men sen vakna han till ordentligt när vi åkte hem så trodde jag han skulle bli hungrig. Men nä, och han va vaken ganska länge när vi kom hem, snacka och sjöng och bajsade, haha! Men sen somna han och sov till halv tio, det är ren lycka! Vaknade till nångång men det tog jonas hand om så jag sov också till halv tio, det vet jag inte när det hände sist! Niiice-priiice!!

Idag trodde jag att vilmer skulle få lite frisk luft men nä, jag tänker då inte bege mig ut. Vi kommer PÅ RIKTIGT bläsa bort då. Lugnar det sig så går vi ut för regnet struntar jag i, det är blåsten som är dryg!

Snart ska jag ge mig på att rensa i skafferiet, riktigt söndagsgöra. Jonas sitter och sover i soffan, haha, så nåt måste jag hitta på och det behövs verkligen. Den senaste tiden har saker bara tryckts in så längst in är där massa gammalt som ingen äter och bara tar onödig plats som vi VERKLIGEN behöver till annat nu när man t.ex. börjar samla på sig barnmatsburkar var gång man handlar nästan.

Nu har jag hittat min nästa tatuering, får se om jag får den eller inte, haha!
Oooo, va fin den är!

Och ingen massage har jag fått än sålänge, men ja ska tvinga fram det! Här ska det masseras ikväll, END OF STORY!

Nä nu bjuder jag på några bilder, sen får det va slut, sen måste jag brottas med skafferiet!

Ha en underbar söndag och missa för allt i världen inte världens bästa MIAMI INK 19.00!

Tot ziens


Grötätande Vilmer =)


Nyvaken Vilmer


Lekande Vilmer


..och igen..


..och igen..


Mina fina "kedje"-blommor =)
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0