MARIT LASSON-TISDAG

Idag har vi varit hos Marit Lasson och blivit fotade, eller Vilmer, inte jag. Eller jo, min hand =)
Han var så duktig. Fick sitta naken i en vit gammeldags stålkorg på en vit filt, han va så söt! Sen fick han ligga på mage och sen sitta också, det var då mina händer kom med för jag fick hålla han om magen eftersom han inte sitter riktigt själv än. SÅÅÅ den 12 november skulle dem va färdiga, jag längtar redan!

Innan i förmiddags va Sally och Hemi och hälsade på. Det verkar som Vilmer tycker det är roligt att träffa nån i samma ålder, det har han inte gjort förr.
Imorgon ska vi också träffa nån jämngammal, da girlfriend, ALICIA!
Blir föresten ingen rytmik imorgon, krockar med andra planer! Tyvärr! Men jag tror inte där är nån som saknar min stämma =)

På torsdag är det fika med Emilia och Thila och Jane och Axel. Ska bli kul att se lilla Thila, hon är kanske inte så liten längre.. dem små växer ju så fort.

Igår fick jag  åkpåsen också, guuud så bra det blev. Provade den idag och det verkar som Vilmer tycker det är mycket mysigare. Blev inte så mysigt innan med bara rollerack!

Gourmetmiddag har jag blivit bjuden på idag =) skööönt att slippa laga själv!

Innan när vi var på väg till M.L så svor jag över alla dessa bruna löv som ligger och skräpar, för idag när det även va lite blött så ser det verkligen ut som hundbajs.. så det blev en massa sick-sackande med vagnen hela tiden, och var gång tänkte jag "där ligger hundbajs" sen när man körde förbi "men mia, lär dig, det tänkte du dem 129 förra gångerna också då det bara va löv" Får kanske använda mina brillor som har blivit dammsamlare..

Där är visst en snygging med i Äntligen Hemma, vadan detta?

Idag ska jag lägga mig tidigt och kolla fråga olle, gör det när jag är själv. Det är så nice! Lugn och ro och bara mitt skratt =) som jag grinar, ni kan inte fatta.. Martin martin martin Björk, snyggingen själv. han har så mycket miner för sig och kommentarer som han säger på ett visst sätt så.. aaa det är så härligt. Jag blir på så bra humör!

Nä, nu får det bli en kvällscigarett sen får det nog bli martin och jag, i sängen =) Kanske lite tidigare än planerat, men va fan, det gör väl ingen skada?

Har nog inte visat bilder på länge så jag skickar med nån jag tog ikväll, inte så roliga, men det är ju på Vilmer =)

Tack och godnatt

Na svidenje








Liiiite kan jag sitta själv..


Såhär har jag gärna nappen om jag får sätta in den själv =)


Jag och min kompis Hemi


Jag har större muskler än min pappa, men det
är inte så svårt, för han är så klen =)


Mmmm


Allvar vid matbordet


Och nu är jag helt slut =)
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0