IDOLFREDAG

Nu sitter jag i mitt ensamma lugn och tittar på Idol, det va fantamej en bra omgång ikväll.. ABBA på temat! Dem flesta har faktiskt varit bra, riktigt bra, ikväll! Roligare att se då ju.. =)

Idag har vi inte gjort mycket.. natten blev heeelt för kort så jag har varit asandes trött från det att klockan väckte hela huset i morse, tack för den =)

Skulle egentligen träffat Vilmers kompis Hemi, men mamma och pappa skulle till stan och handla så då tänkte jag passa på att följa med, få lite handlat!
Innan dem kom tittade jag på Sex and the City - The Movie, medans Vilmer tog en extralång tupplur..
Den va, om möjligt, ännu bättre andra gången.. eller så va man mer "mottaglig" för den idag för tårarna rann =)
Man kan aldrig nånsin tycka den är bäst om man inte vart intresserad av serien, man hänger liksom inte med på nåt sätt. Inte för att man MÅSTE ha sett serien för att kunna se filmen, utan bara.. ahh, det går inte fatta filmen och dess poäng om man inte sett serien, eller hur Lisa? Hur ska man förklara, hjälp mig!

Budskapet i och med filmen gick raka vägen in i mitt hjärta - längtan efter simpel lycka, vare sig det är med ens barn, vänner, sex eller med en man vid sin sida så är det inte alltid så lätt att få, men när man väl fått det är det 1000 gånger svårare att få det att bestå, hela ens själ kan rasa på bråkdelen av en sekund!

Snart är det smygrökningstime =)

Jag och Vilmer har varit ute på en powerwalk ikväll. Jag med iPoden och Vilmer med snutte och nappis =)
Sen när vi kom hem gjorde jag middag till mig och efter det var jag än en gång en grym morsa som gjorde nya puréer till Vilmer =) hur lyckas jag.. Nä skämt osido, men jag tyckte min fruktpuré blev så himla bra, och den va faktiskt väldigt omtyckt, så den och lite naturell yoghurt är den nya mellisen!

Nä, en cigg sen chibba och dippa!

Trevlig fredagkväll och sov gott =)

DET BÄSTA JAG LÄST PÅ LÄNGE, LÄS OCH BEGRUNDA!!!




Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Kan inte annat än att hålla med dig - Sex and the city filmen är sååå underbar och ja, förmodligen ännu bättre andra gången man såg den! Tycker dock att din datum på flickornas födsel är för långt bort.... Vill ha dem NU! Fast vi ska ju fika på onsdag så jag knipper till dess iaf! Sov gott och njut av helgen!

2008-10-25 @ 22:16:38
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Crille (skåne)

jag e trött på bloggar.. så jag gjorde en egen som ska handla om lite roligare saker.. ;)

2008-10-26 @ 11:39:48
URL: http://crillepille.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ahhh... Sex and the city. Jag har verkligen fått hålla mig. Vill verkligen köpa filmen NU! Men i november kommer limited edition med fem extra minuter som inte visades på bian!! DEN ska jag köpa. Förstår förresten vad du menar. Klart att filmen hade varit bra om man inte sett serien men jag förstår liksom inte poängen med att se den då! Jag förstår visserligen inte hur man inte har kunat se serien i heller. Fy f*n vad bra den är!

2008-10-26 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0