FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG WOOOOOOW!

Eller inte nåt woow.. det regnar och är allmänt grått.
Vi var uppe innan tuppen idag, Vilmer vakna vid sextiden. Tänk på det INNAN ni skaffar barn, "överlever jag tidiga mornar eller tycker jag åtta är tidigt?" Åtta är rena rama lyxmorgonen för småbarnsföräldrar, anser jag..
Jag har det inte så illa, jag trivs med sju, men när dem dagarna kommer då det är vid sex, då har jag svårt att kasta ut John Blund från ögonen..
Som vi har det nu är riktigt bra tills det drar igång med dagis ju, går och lägger sig ca halvåtta och vaknar halvsju-sju, PERFA!

Klockan är kvart i nio och jag har gett Vilmer välling och nattat han igen, duschat och gett mig själv ett ansikte, diskat, vikt tvätt och plockat lite toys från golvet så det är fritt fram att dammsuga när V vaknar.. Jag känner mig redig och välförtjänt med en stund vid datorn.. Jag sitter inte här när V är vaken, då är det hans tid, eller kanske inte hela tiden, men det känns dumt att sitta här framför datorn så ligger han bara och kollar efter mig =)går jag iväg nånstans så rullar han runder men när jag är i samma rum så tittar han bara oftast efter mig, he just looooves his mama =)

Vill bara säga till er som tycker det är såå tramsigt med blogg att jag bryr mig inte, tror inte nån som bloggar gör det. Det rör mig inte i ryggen om folk snackar, vi bor ju trots allt i Ystad, och mitt liv det senaste året, har nog varit ett av dem mest intressanta samtalsämnena iallafall, vet ni, det bjuder jag på.. det är bara brist på egen lycka!
Jag välkomnar både negativ och positiv kritik men än så länge har det bara varit positiv.
Jag skriver ju inte om det som rör sig allra allra längst in i mitt hjärta, jag skriver bara om sånt som händer i vardagen, får man inte PRATA av sig, så får jag ju skriva av mig =)

Idag ska vi som sagt träffa Vilmers blivande girlfriend, Alicia, hon är så kär! (Även granne, och det är perfekt i detta vädert) Vet inte riktigt vad vi ska, ta en hemma-hos-fika bara, det räcker mer än väl.. Vilmer brukar bli som sin mamma i sånt här väder, slö. Så det blir nog en liten sovedag för honom..

Men kolla in detta.. =)


Numera "sitter" man såhär i en babysitter =)


"Ska bara ta min leksak" =)
Bilder: Privat

Ha en underbar fredag och kommande helg!

La revedere

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker i alla fall att det är jätte kul att du bloggar! Alltid roligt att läsa.

Ha en underbar helg!

KRAM

2008-10-17 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0