FOR THE INTERESTED

Lite bilder på håret blev jag ombedd att visa =)

So here it is!

Syns kanske lite dåligt, men jag orka inte anstränga mig för mycket nu innan OSKYLDIGT DÖMD!!

Jag har bara gjort några ljusa slingor, men jag tror faktiskt jag är nöjd. Brukar ta nån dag innan man vant sig bara.. Sen resten av håret färga jag lite mörkare brun, som ja haft innan. trivs bra i det!!

Anette, en stor eloge till dig =) för tålamodet du hade heeela dagen lång!

Klicka för förstoring











Såg ju nu att alla bilder är
nästan likadana =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Janni

Ser mycket fint ut på dig, å jag håller med...du passar mycket bra i mörkt hår...nice!!! Ha en bra dag!

2008-10-23 @ 14:51:34
Postat av: Erica

Så fin du är i håret, det vart jätte bra. Och så super söta bilder på charmtrollet! Hoppas allt är bra med er. Kram

2008-10-23 @ 23:12:26
Postat av: s

Najs du blev i håret! lyckades ramla in här av en slump..=) skönt att ni har det bra & att livet som mamma & pappa funkar fint.. Hälsa mannen... / s

2008-10-30 @ 23:24:47
URL: http://nextchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0