FIKATORSDAG

Idag är det fikatorsdag, hemma hos Rebecca! Ska bli spännande och se hur dem har det plus att träffa henne såklart, nu är det liksom nära, oooo SPÄNNANDE!
Lisas syster Emma fick en pojke igårkväll, det verka ha gått fort, hoppas allt gick bra! GRATTIS!

Vet ni, igår gjorde jag barnmat =) mixa och koka, och skala och koka, och mixa och städa, och skala lite till =) Det blev bra, bra som tusan, nu får vi hoppas bara att där är fler som tycker det!

Idag är det dietmat som gäller, inte för mig då, eller jo, men alltså.. det är inte jag som vill det egentligen, men eftersom det är den maten som ska lagas så blir jag ju "drabbad", men det skadar väl inte med lite hälsosammare mat i detta hushållet =) det är ju inte diet-DIET.. det är väldigt bra och nyttig mat så det blir nog skitbra! Men det är minsann inte lätt att komma på middagar med alla dessa nya ingredienser som ska användas, tur vi har lite tips!

Snart ringer Stina så då ska vi nog bege oss, så jag får nog avsluta mitt datorsittande =)

Imorgon ska jag träffa Anette och Alicia, nu är det bestämt, det blev ju inte sist jag sa! Så Vilmer får träffa sin girlie =)

Ha en bra torsdag!

Adeus


Nyvaken Vilmer från en regnig tur!


Vilmers nya mat =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Du är inte lite huslig du! :-) 5 stjärnor till veckans mamma - Mia! Ses om en liten stund!

2008-10-16 @ 10:43:34
Postat av: Lisa

Hello! Igår kväll fick jag träffa vår prins (haha). Han är väldigt lik Filippa. Lite mer putmun bara och kinder som man vill bita i! Så söööt! Snack om att de kommer hem imorgon. Hoppas! Han ska förresten heta Hannes.

2008-10-17 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0