En bra dag idag också, what have happened?

Det är inte ofta livet känns så lätt när man vaknar, det gjorde det i måndags, igår OCH idag. Vad har jag gjort och när kommer smällen?
När jag känner så för länge är det precis som att Gud tycker "Nä, nu rrrrrräcker det!" Så skickar han nån katastrof till mig, antingen så jag behöver oroa mig eller att jag blir ledsen!  Så man kan ju undra, när smäller det?
Det kan väl inte va så att det kanske är min tur att va lite glad och inte ha nåt att oroa mig för =)

Idag är det kyckling och kinamix på matsedeln och JAG LÄNGTAR innerligt! Det vi åt igår va ingen höjdare, pasta med nån form av ost- och skinksås, me not like! Jag va hungrig när middan va över och jag va hungrig när jag gick och la mig, och jag är fortfarande hungrig, bör jag äta tycker ni?

På tal om att gå och lägga sig så gick jag och la mig igår halv tio, kände mig som vääääärldens tråkigaste men jag va helt slut. Och det va så skönt att vakna i morse och titta på klocka "06.07, ska vi gå upp Vilmer?" Men jag tog mitt förnuft till fånga och fick honom att sova en timme till. Men det är skönt att för en gångs skull känna att det kan va på detta hållet också, det kommer ljusa dagar va det gäller sömnen också =) Hang in there Mia!

Snart ska vi börja packa ihopa oss så smått för att traska till kiruna, till Rebecca, där ute på landet =) Nä, för oss som spurtar med och i vagnen mycket är det en baggis =)  Jag vet att Johan inte är hemma men kan det inte sättas igång när vi är där =) (så smått iallafall) I miss it, I miss the pregnancy!

Imorgon är det BVC, ooo spännande att se en månads förändring! Jag längtar! Sen är det fika på kvällen, med Lisa, klarar du det? Läste på fejjan att du forfarande va lite sjuk.. Krya på dig!

Crille: Du går in på "Skapa" sen underrubrik "Länk" sen fyller du i där bara =) Du ska ju va teknisk........... is it really so?

Nä nu är det gröttime för den sovande =) Kanske till mig själv också..
Ha en underbar onsdag! Ikväll är det "Oskyldigt dömd" Persbrandt är min idol =)

Måste bli bättre med bilder på Vilmer, sorry! Ska försöka ta lite idag hos Rebecca!

Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0