DAGISLÖRDAG

Idag ska vi iväg på öppet hus till just det dagiset vi är intresserade av. Sen får vi ju se om det är lika intressant när man varit där i verkligheten.. allt och alla har en yta som kan luras =)
Men det blir säkert bra!

Igårkväll va det IDOL och efter det en film. 
Årets Idol alltså, what to say what to say... världens sämsta omgång, inte många som är bra. Tycker inte det är så hög "kvalitet" i årets deltagare, kanske för att det är ny jury? Men Alice hon gillar jag =) Söt, duktig och rolig! Hon är lätt den bästa som är med så hon måste ju bara vinna! Han från Malta är också jäkligt duktig!

Filmer vi såg "What happens in Vegas.." med Cameron Diaz och Ashton Kutcher, ROLIG! Se den, nu gillar jag Mr. Kutcher, han har så mycket miner och grejer för dig så jag tror jag ska hoppa av kläderna =) man ser och märker att han verkligen lever sig in i rollen till 1390 % och han är säkert så i verkligheten, lite iallafall, därför verkar det så äkta! SE DEN!

Idag är det Tacos till middag.. usch fy vad jag ska äta =) Jag som fortfarande va hungrig efter gårdagens middag..... Jag ska äta för hela kommande vecka, mest i förebyggande syfte om det inte skulle va gott =)

Vilmer mår bra idag och sover ju som vanligt vid den här tiden.. verkligen en suverän påg man fått, hur ypperligt bra är det inte att han sover nu så länge på förmiddagen? Så man inte lugn och ro kan äta frukost (om man hade gjort det) så man kan duscha och sminka sig och sitta här en stund, bara allmänt inleda dagen med lite egentid och lugn! JAG TROR, att Vilmer känner mig väldigt väl =) och vill va sin mamma till lags!

Ha en fin lördag!

До свидания


Tro det eller ej men jag drack kaffe igår =)


Fikatime


Vilmer och hans girlie Alicia


Kvällsakrobatik =)


Det känns lite som att han kommer krypa snart!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut som där är en viss kille som inte är långt ifrån att krypa, eller?!

2008-10-19 @ 19:02:41
Postat av: Lisa

Vuxenpoäng för kaffet förresten!!

2008-10-19 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0