BILLIGT ÄR BÄST

Jag har kommit underfund med att jag ÄLSKAR H&M, GinaTricot, Ellos och alla dessa billiga affärer och postorder! Vet ni hur mycket och SNYGGA kläder man får för lika mycket som typ EN tröja från titus? Det är sanslöst! I love it! Slipper man tycka det är sorgligt när man slitet ut nånting, bara att köpa nåt nytt billigt ju.. Det är ju ändå ingen som ser att du har nåt dyrt på dig. Det kan se betydligt bättre ut det som är billigt, framför allt så kan du variera dig oftare än med dyra kläder, eller iallafall jag som inte sitter med miljoner på banken. Det har ju faktiskt visat sig att även dem med miljoner handlar billigt.. It´s not about the pricetag, det är ju hur snyggt det är mina vänner!!
Så, HANDLA BILLIGT - be beautiful!

Igår blev jag lovad massage i helgen, tänkte jag skriver det här så jag har det dokumenterat om det sägs sen "näää, det har jag aaaaldrig sagt", oooo min rygg längtar, den är påväg utför nämligen. Var gång jag sitter på golvet med vilmer så känns det som nån sätter fyr på ryggen, det bara bränner nåt så fruktansvärt ÖVERALLT! Får nog börja gå och få massage lite mer kontinuerligt. Kanske hade behövet träna upp ryggen också, eller kanske hela mig. Så mycket som man numera rör på sig, med barnvagnen, så har man förbrännt massor men man har väl tagit av the muscles då också.. finns ju snart inte mer kvar av en! Skräpniiing! Spinningen får vänta då, får kanske prioritera styrke. Spinning, HA! Då försvinner jag väl helt, haha!

Igår blev det tidigt frukost på Snuggles med S and da kidz! Trevligt! Sen blev det en snabb runda på stan, behövde köpa en sån här.. halskrage heter det nog, till vilmer. Tycker inte om om han fryser om lilla halsen, inte bra! Så det hitta vi på lindex, sen va vi SÅKLART på H&M, men jag köpte inget! Tycker denna H&M är så tråkig!
Sen blev det hem till S och där satt jag till jag blev helt för trött och orkade egentligen inte gå hem, för jag visste att på vägen hem skulle jag komma på middag OCH handla den, boring!
Men allt gick bra och det blev den klassiska spagettin med köttfärssås.
Sen fick jag minsann blommor - kedjeblommor, haha. En som hade fått gav vidare och ytterliggare den som fick gav sen vidare! FY FY!

Idag har det varit lite "hemma"-rytmik på morgonkkvisten. Vilmer vaknar numera 06.00 tydligen. Jag tyckte 7 va tidigt men nu ska vi upp tidigt. Vaknar varje morgon av att han ligger och leker med nappen och sjunger, härligt!
Och han sover betydligt bättre på natten, och det är också härligt! Bravo bravo min son!

På schemat idag står mammagruppen för första gången, undra vad vi ska prata om? Säkerhet och tänder och grejor, men undrar vad det är just idag?

Såg vakna med the Voice i morse, och shit pommes va Gynning är go! Hennes ständiga kommentarer om allting och hon svär och grejar. Hon bryr sig inte ett skit om andra människor, hon är en sann människa som jag verkligen beundrar! You go girl!

Nä nu får det va bra, får passa på att göra mig i ordning medans lillemannen slipar!

Ha en regnig fredag!

अलविदा


INGA FLER BILDER, TACK!


Regnskydd, ständigt på these wet days!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: mormor Evy

dagen är räddad, ha en bra helg alla 3

2008-10-03 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0