ÄPPLEKAKSMÅNDAG

Klockan nio i morse stod äpplekakan redo för min mun på diskbänken! Vet inte varifrån det rycket kom, men guuud va gott det va! Så det gjorde jag helt rätt i!




Hörde att den jädrans pyromanmannen va släppt igen.. WHY?
Vad har vi i Ystad gjort för att förtjäna honom ute på gatorna? Igårkväll precis när jag hade låst porten va där nån som drog och slet i den.. tur jag inte visste då att han var ute, då hade jag väl inte sovit alls, nu sov jag iallafall lite.

På tal om att sova, kolla in bilderna på Vilmers nya stil när han sover, jag trodde jag skulle kissa på mig igår som jag skratta när jag såg hur han la sig till rätta och sen slockna så gosigt!

Idag ska vi träffa Anette och Alicia tror jag.. vi har inte hörts ännu, men jag tror dem sover länge. Tänk om man kunde gjort det EN ENDA GÅNG.. År 2015 kanske..

Nä nu har jag inte tid mer, ska nog trycka ner en bit äpplekaka till =) jag bjuder om ni är sugna, bara kom, ni är välkomna!

Viso gero






Lite morgonmys måste man alltid ha =)
Bilder: Privat


 


Kommentarer
Postat av: Janni

Din blogg förgyller min dag....TACK!!!

2008-10-13 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0