VARSÅGODA!

Idag va vi och handla tidigt tidigt i morse för att sen kunna baka. Så nu har jag preciiis bakat färdigt och hunnit börja förbereda middagen lite!

Vilka goda saffranskusar =) det heter dem när man har kesella i. Låter skumt, men dem smakar precis som vanligt, dem blir saftigare bara. Vanliga lussebullar blir oftast torra, men med kesella är det som borttrollat =) Prova!

Vilmer mår bättre idag, han sover nu. Vi mös lite efter allt ståhej idag så slockna han direkt. Han har ju inte fått så mycket av min tid idag direkt, så när han väl fick lite så var det väl guld värt!

Snart ska jag börja på middagen, och efter maten så ska vi renovera, jobba jobba jo-oobba! Skönt när man känner att det händer nåt, att livet går i rätt riktning!

Ta ett smakprov så hörs vi kanske mer sen =)

Hej så länge!


Fina va?!


Jag bjuder!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ahhh... varför har jag inte kvar min lägenhet?! Då hade du blivit TVUNGEN att bjuda på mig! Kanske tur för dig att jag inte har kvar den. Har jag berättat för dig att mamma har kallat mig för "kakmonstret" sen jag var liten...

2008-11-27 @ 21:08:46
Postat av: Mormor Rosa

Har smakat och dem var mycket goda, mums mums =)

2008-11-28 @ 09:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0