VARM CHOKLAD-MORGON

Japp! Idag blev det minsann en varm choklad-morgon =) sitter nu och smuttar på den, mums!
Ska även snart sätta på lite Gossip Girl, gick ju och la mig igår kväll mitt i ett avsnitt för jag var så satans trött så jag får ju se klart det, och kanske nåt till =) Vi har laddat hem en massa, och det är ju bara så bra. Vi är helt hooked båda två!

Vilmer är fuk den lille stackaren. Förkyld och en rälig hosta, mest när han sover, men då stör den ju som mest också. Han är hängig och gnällig, och allmänt nere bara! Men sista gångerna han varit så så har det försvunnit ganska fort igen så vi hoppas på det denna gången också!
Jag känner mig också lite halvkass, men för min del kan det va att det är grått ute idag istället för sol!
Nu regnar det ju till och med!

Daten med Sally och Hemi blev inställd, delvis för Vilmer är sjuk, onödigt att smitta andra ju!

Ikväll ska vi nog träffa Erica, får se lite hur Vilmer mår. Jonas ska bowla så vi är själv annars, vilket också kan va mysigt, så vi får se!

Har inte mycket mer att säga nu, den enda jag tänker på är Chuck Bass =) så jag skriver kanske mer sen!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0