There is no excuse for my behavior!!

Förlåt mina readers!

Vad ska jag säga, vet inte..
Jag brukar ju alltid skriva när Vilmer sover på morgonen efter frukosten, men den senaste veckan har inget varit som det brukar! Det är jobbigt när man har rutiner när det inte blir som det ska.. huvudet hänger liksom inte med..

Det är ju för bövelen FEM dagar sen jag skrev, det har aaaaaaaaldrig hänt under dem två månader jag bloggat =)  Fy för mig!

Kanske är lite för att Vilmer varit/är förkyld som han varit så orolig i sig själv, så det är därför inget är som det brukar. Han sover nu iallafall, men lille plutten har feber!

Nu ska vi se om jag kommer ihåg nåt av dessa fem dagar...

I torsdags.. weeeeell.... Jo vi va ute en snabb sväng på stan för att köpa farsdag-present från Vilmer. Sen vila vi mest för det va en sån där mega orolig natt innan. Sen på kvällen fika jag och Lisa, det va trevligt att va lite hemifrån utan barn. (låter som man har sjutton stycken =) Men jag har ett och det kan va skönt att va utan Vilmer ibland, fast det känns konstigt och när jag kom hem så kände jag att jag sakna han, fast det gått typ två timmar bara.. Så är det att va mor!

I fredags åkte vi till mormor, hon passade Milla en liten stund och sen kom Sara och Maja också, det va trevligt att träffas. Det blir alltför sällan tycker jag! På kvällen blev vi utbjudna till Nybro på middag! Det var riktigt trevligt, och GUUD va fint ni bor!

NÄÄÄÄ nu regnar det! What the fuck! Ja jag hade kanske inte planerat att gå ut direkt iallafall.. hade tänk se om här är tvättetid, det behövs plus att vi hade blåst bort i denna stormen. Om man bor på andra våningen och ser plastpåsar flyga direkt utanför fönstret då blåser det för mycket för att va ute!!

I lördags va vi alla tre en sväng på stan innan dopet kl ett, under mindre stressiga förhållande hade det varit trevligt, det är sånt som inte görs så mycket. Sen blev det dop och det var också trevligt.

Söndagen gick åt åt att tänka och fundera en massa, ibland har man såna dagar för att kunna fatta vettiga beslut som ska bli bra! Vi får hoppas det blir det också! Håll tummarna!

NÄ NU SNÖAR DET!! Ja, den där 1%-chansen det fanns att vi skulle gå ut försvann nu!!!

Nu vakna mister V så jag tänkte ge honom gröt, men vi får se, eftersom vi ska ha en inne-dag så kanske jag skriver mer sen, eller lägger in lite bilder kanske! Jag lovar inget!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Erica

det var på tiden snäckan! Har saknat att läsa skvaller om eran dag.... krya på lill-prinsen Kram

2008-11-10 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0