TACK TACK =)

Nu ringde telenor igen och denna gången kunde jag prata, sist dem ringde så var jag ute och gick med Erica så då sa jag att det var svårt att prata. MEN NU, äntligen, ringde dem igen, och hade nåt bra att komma med!!
En SAMSUNG OMNIA är numera min =) ME LIKE!

Har inte ens sett den i verkligheten än, men va fan, man får ju chansa lite då och då =) den har ju fått massvis med bra kritik och jag har 14 dagars ångerrätt om den skulle va helt off!
Men ooooo, den är ju så fin! Och det var verkligen på tiden för nu telefon, knapparna håller på att ramla av på den jag har och ibland stängs den av lite då och då!
NÄ, med andra ord behövde denna morsan uppdatera sig!

Nu ikväll ha jag och Vilmer myst massor! Jonas är ju och bowlar så här är lugnt och skönt =) Nä skojar bara, eller?
Vi har gjort adventsljusstakarna, och efter det busa vi massor. Jag killade Vilmer över hela kroppen så han bara låg och rös och log  =) Han gillar det jättemycket! Sen tände vi alla ljus här överallt och drack vällingen i mysstämning, sen slockna han gott i famnen, sen låg vi så en timme och nu ligger han i sin säng!
Och snart är det krossad choklad till Oskyldigt dömd =)

Har ju inte tänkt julpynta nåt i denna lägenheten, men det känns faktiskt lite konstigt! Jag har i och för sig inte så mycket så det är ju gjort på nån timme bara, aa fast nä.. det är ju hela stämningen, den vill jag ju ha i lugn och ro, och ha flytten bakom mig!
Jag får vänta! Jag får titta och lukta på mina adventsljusstakar, dem luktar juuuul =)

Imorgon blir det lugnt och skönt på dagen, ska laga mat i god tid för sen när Mr J har kommit hem så ska vi till lägenheten och fixa, och mamma ska passa Vilmer! Så imorgon får vi FÖRHOPPNINGSVIS en massa gjort!
Let´s pray!


Såååå mysig denna årstiden att ha i hemmet!!


Min adventsljusstake, eller vad jag ska säga =)


Finare i det mörka och mysiga =)


Kvällsmys!


Kvällsskratt =)
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0