Måndag med energihämtning!

Ja just det, idag blir det lite energihämtning på shcemat. Ligger otroligt nog inte back nåt i sömn trots att man svira lite i lördags men jag känner mig ändå lite slö, seg liksom!

Tänkte snart göra mig lite glögg, det är så förbannat gott, och det kan säkert pigga upp lite!

Idag skiner solen och jag har en känsla av att det är på mig =) Allt känns bra idag, men graderna står fantamej på - 1 och det kommer däremot inte kännas bra när man går ut.. brr!

Men vi ska inte va ute så mycket, ska gå och handla och kanske gunga. Jag har pratat om att gunga nu i evigheter känns det som, men det hara bara kommit massa i vägen varje gång. Vilmer har ju inte fått prova gungornas sving ännu, måste ju göra det! Får se hur han mår senare för helt plötsligt igår så kändes han bara megavarm, så sådär huxflux hade han 39 graders feber, men jag tror FORTFARANDE det är bissingar som spökar! Han är ju frisk för övrigt så det är nog bara det.

Ikväll är det tvättning och Erica på le scedule! Ska tvätta färdigt först och sen gå en runda med henne, prata igenom lördagens bravader kanske =) 
Kanske smida planer om hur vi ska försöka få Ystads uteställe att ha öppet längre, trams att stänga så tidigt ju!!! Vi gjorde vad vi kunde för att dem skulle hålla öppet nån timme till, för vår skull, men dem nappa inte riktigt på det.. hmm, skumt!

Imorgon har vi inga planer, men på onsdag är det klippning av hår som gäller. Då ska vi till Malmö med mormor! Sen är det nog inte så mycket mer speciellt denna veckan. JOO, Axel fyller ju 1 år!! Har inte pratat om det, men jag antar att vi ska på kalas på fredag då också!

Nä nu blir det bilder för (östen med) resten, sen får jag väl börja försöka göra morgonen till förmiddag =)

Ha en fin dag, det tänker jag ha!


Söndagsbad i vasken!


Goa killen!


Armhävningar, ooo kämpigt!


Mina nya mockasiner =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Janni

Söta Wilmer, han blir ju bara sötare å sötare.....

2008-11-18 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0