GRATTIS MIA!

Ja Grattis Grattis, i förskott =)
Jag fick minsann en för-tidig födelsedagspresent idag =) undra vad jag gjort för att förtjäna den...
Det var en dammsugare, så jag kan städa ÄNNU mer än vad jag redan gör =) Nä, det var en sån här ErgoRapido. Bra att använda då och då så slipper man asa fram den andra så ofta =) Plus att den är jäkligt snygg också.
Vi har haft en sån förut när vi bodde på skottegatan, men den... försvann..? =)

Idag har jag och Vilmer städat lite. Vilmer har varit på ganska bra humör dem senaste dagarna då han sovit bra. Eller, han är alltid på bra humör =) men sover han dåligt på natten så blir han gärna lite mammig på dagen vilket gör att man måste mest ha honom hos sig, eller ge HONOM uppmärksamheten istället för dammsugaren, så då får man inte städa så direkt. Därför passa vi på idag! Vilmer hjälpte mig diska, bädda, och damma =)

Sen kom mormor och morfar på besök, då jag fick min prisent =) så lekte dem med V och jag handla lite.
Nu ikväll va vi en sväng i lägenheten, Jonas är kvar men vi fick gå hem för det va time för Vilmer att lägga sig. Han va megatrött och ville typ ingenting, helst bara va gnällig. Så vi gick hem och åt välling sen slockna han diiirekt!

Nu har jag nyss ätit sallad och clementiner och är fortfarande hungrig, fattar inte varför för idag är en av dem dagarna på länge som jag ätit mer, betydligt mer, än vad jag brukar på en dag. Har blivit så slarvig med maten. Äter heeelt för lite, om jag ens äter nåt alls. Men idag har jag ätit bra så nu sitter jag här och är vrålhungrig..
Har världens godaste köttfärssås i kylen så den poppar upp i huvudet hela tiden =) men så tycker jag det är onödigt för jag har faktiskt ätit middag en gång, ska jag äta nåt får det liksom bli nåt litet. Men den va sååååå god!
Det var Seths recept på köttfärssåsen, sjukt god. Jag tror jag sa det tre eller fyra gånger när vi åt middag igår. Den blir det DEFINITIVT i fortsättningen, den smaka liksom riktigt restaurangig =) Det går inte att förklara med ord.
Gå in på Seths hemsida och leta upp receptet om ni vill smaka, DO IT, DO IT NOOOW!

Imorgon ska vi till Malmoe och kolla stan, mamma ska klippas, jag skulle också från början men strunta i det för jag orkar inte bråka med mitt hår efteråt. När mitt hår är nyklippt så gör det som det själv vill ett tag efteråt och sist jag klippte mig ville det absolut INTE som jag ville på typ två tre veckor, det va jättedrygt så nu orkar jag inte ha samma problem igen =) det va inte ens sådär jättelängesen jag klippte mig så det överlever typ fem sex månader till =) det är vad det brukar få vänta på att bli klippt =)
MEN så iallafall så ska vi kolla stan sen, ska bli lite kul faktiskt, har inte varit i stan på jättelänge, annars brukar inte det va nån hit så direkt. Sist jag va i stan var ju då jag fick bötern.. med andra ord så ska jag inte köra nån bil i malmö imorgon =) Jag har fått respekt för malmö-körning!

Torsdag tror jag att jag tänkt planera att kanske börja måla lite i lägenheten, om jag får =) och om Vilmers humör tillåter! Vill bara få färdigt nu ska man kan va lite inbodd innan jul, få pynta lite där istället för här, det hade varit det ultimata.
Tror vi ska köpa ny säng också.. oooooo =) Jag vill jag vill =) Den vi såg igår på Ilvas hemsida, den va riktigt nice! Kanske blir en sån?

Undrar hur det är med familjen Österberg/Mars? Hoppas jag får träffa er snart! Fast ta er tid och kom in i allt i lugn och ro, jag vet hur det könns i början, man vet ingenting om ett helt nytt liv som man helt plötsligt kastats in i, den första tiden är allt bara UPP OCH NER! Man känner inte bebisen/bebisarna i detta fallet, och den/dem känner inte en själva. Det tar tid att lära känna varanda och LÅT det ta sin tid! Kram på er iallafall =) Vilmer hälsar till sina flickvänner =)

Nu ska jag nog göra nåt åt hungern här och poppa lite popcorn =) kanske glögg? Cigarett? Nja, får se!

Kram på er alla andra också!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - Beccaverbatim

Kan inte annat än att hålla med dig, mitt i all lycka och kärlek är allt upp och ner! :-) Det mesta handlar om amning-bajs-förlorade sömntimmar, men framförallt handlar det om hur underbara våra flickor är och hur det kommer sig att de kan bli sötare för varje dag! Jag börjar känna mig bätre nu, så snart nog ska vi få till en träff med dig och Vilmer! Kramar till er från oss

2008-11-23 @ 19:58:49
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0