GRÅA SÖNDAG!

Varför är dessa söndagar alltid gråa och tråkiga? Kanske för det är på väg att gå mot vinter.. vad vet jag, det känns iallafall som att ALLA söndagar är dömda att bli tråkiga, förutom på sommaren =) Aaaaaa tänk om det hade varit sommar!!!

Igår va det mest lugnt, va ute en sväng och köpte en tröja till Vilmer men annars va det lugnt. Sen på kvällen va vi hos broren min, han fyllde år så vi fira lite! Mycket god smörgåstårta, den skulle man haft nu minsann =)

Idag har jag och Vilmer varit ute i nästan två timmar, det var jätteskönt. Härligt väder fast det är grått. Var ju tvungen att handla lite mat till V också.
Känns inte som jag har så mycket mer att berätta just idag, känner mig inte på humör riktigt. SÅÅ det blir lite bilder sen får ni vänta tills näste gång =)

Ha en bra söndagkväll och mys med massa ljus!


Min kompis Hemi!
(som blir sex månader idag, GRATTIS)


Clementin är smaskens!
(kolla dem sötaste ögonen i världen!!!)


Varför sova på kudden när man kan sova såhär? =)


När jag blir stor ska jag bli kock!


Citron..


..är gott! Han gör inte en endaste min!


Nu kan jag sitta själv , men man får vakta mig lite =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow, kan han sitta redan! Det kunde faktiskt jag också när jag var sex månader men enligt mamma så var jag jätte tidig med det. Go Vilmer!!

2008-11-02 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0