FIKATORSDAG!

Hellö everyone!

Idag är det fikatorsdag, med vem då? Jo Anette och Alicia! Vilmers blivande flickvän. Han har ganska många blivande flickvänner =)
Ska bli kul att träffa dem, va heeelt för längesen!
Vi grannar borde ju hålla ihopa mer =)

Igår var vi i Malmö ju, det var bra! Vilmer fick finfina lindbergtossor nu till vintern, och en ny mysse. Den han har är så dum, åker upp över öronen hela tiden! Fick han av mormor och morfar i för tidig julaklapp =) så han kan använda det nu juuu! PERFA! Bilder finns!
OCH.. jag hitta prisenter till Axel, hoppas det blir bra!

Sen kom vi hem och då va det matdags för V, sen bingen! Sen satte jag mig och läste min mamatidning jag köpte häromdagen, och jag läste en sån hemsk insändare så det är inte sant!

"STÄLL UPP FÖR VARANDRA!
Varför prata strunt om någon och utöva vuxenmobbning?
Tänk på att det säger mest om den som mobbar!
Varför trycka ner någon annan utan anledning för att själv må bra?
Många gånger grundar det sig nog i avundsjuka, sedan väljs en person ut som
har det som man är avundsjuk på och kanske en person som inte ger igen.
Till andra: Ställ upp och säg ifrån när någon behandlas orättvist,
vågar en så vågar fler!!
Lyssna om någon vill berätta hur det är och stötta och stärk varandra!
Man mår bra av att hjälpa och stå upp för andra! - Modig"

Jag hata sånt när jag gick i skolan men hatar det, OM MÖJLIGT, ännu mer nu!
Va håller människor på med egentligen? Varför ska sånt här finnas när man är en vuxen människa? Eller ja, uppenbarligen är den/dem inte vuxna då ju!
Varför bry er så mycket om andras? Fokusera på ert eget istället, och framförallt, ha ordning bland ert eget innan ni snackar om andras!
Avundsjuka är att man vill va någon annan! Fundera på detta..
"Den avundsjukes hus blomstrar inte"
Så hiiimla sant!

Man ska va happy med det man har, jag är glad att jag börjar få lyckan som medvind!

Nä nu får jag nog ta och kontakta jobbet, dem ringde mig igår och hade ett förslag... =) Mo money! Nä, jag ska börja jobba så smått nu till julet så det var nog det de gällde!
Aaaaa, sen ska jag ringa bredbandsbolaget, alltid sån jäkla kö!
Just det, måste lägga in en annons på blocket också ju.. aa, va jobbet det blev nu =) Vi ska sälja en soffa. En mörkbrun skinnsoffa om någon är intresserad, köpt för snart tre år sen på ILVA! (en tvåa och en trea)

Hej på er!




Tvåan


Trean


Tyckte inte  om märket så nu är det borta!


Goding!


Gillar sin mysse!


Är dem inte söta?


Varma och goa iallafall!


Kolla dessa ögon, han kommer få mamma att
smälta för allt han säger när han blir stor!
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0