FIKAFREDAG!

Fikatorsdagen blev bara torsdag, ingen fika, den blev flyttad till idag istället! Stackars Anette hade fått en släng av huvudvärk. Då känner man inte för nåt alls.

Imorse va vi med om en smärre kris också =)
När jag skulle byta första blöjan i morse på Vilmer så fanns här inga blöjor... Say WHAAAAT? Och jag som alltid brukar ha typ ett oöppnat paket hemma, what have happend.. My brain took a vacation =)

Som tur är hade jag för nån dag sen fyllt på skötväskan rejält så där fanns =) Så vi måste ge oss ut i snön och handla blöjor, blöjor i MÄNGDER =) Jag hade haft up & go annars men dem är lite stora i låren så risk finns att det som kommer ut, kommer ut UT, ut i det fria =)

Ja ser ni, det snöar =) HOW LOVELY! Jag är ett väääldigt stort fan av snön! Är det slask hatar jag det, som det flesta väl, men snöar det som idag så är det helt wonderful!!
Nu åker vinterjackan fram, hade behövt ny egentligen, denna har ju varit med 4-5 år nu så den är lite sliten, men jag vill inte ha nån annan, denna är den enda jag nånsin ägt som håller mig riktigt varm! Börjar jag spara nu, av alla miljoner jag har, så kan jag kanske, kanske köpa en år 2035 =) Oooo nu snöar det riktigt mycket =) Me like!!!! Vilmer har aldrig sett snö heller, undrar hur han reagerar..
På vintrarna när det är mycket snö tänker jag alltid på vår hund Ayla, när hon levde så älska hon snön. Hon blev helt vild =) precis som ett litet barn, hoppa runder som en hare och kasta sig i snön och åt och hade sig =)

Nä nu har jag nyss gjort mina sysslor, tvättat lite, så nu behöver min lilla kropp en mackeslarv =) den är hungrig!

Vi ska gå och shoppa julklappar idag =) Jag har kommit  på till nästan alla =) Im gooooood!
Maja och Milla, er vet jag  inte bara.. Mamma, förslag? (Maja och Millas mamma alltså =)

Igår när jag satt och fundera på det så fatta jag inte riktigt.. jag kom på till nästan alla och det va typ superlätt.. men... det brukar ju va assvårt, till vissa går det inte ens. Men så tänkte jag, jag måste ha glömt nån.. men nä, det har jag inte och jag har kommit på till alla =) Vilken fröjd för huvudet!! Jo jag tänkte, usch bara Jonas kvar, det brukar va lika svårt alltid. Vill han verkligen ha nåt så köper han oftast det själv, så där brukar jag ha lite huvudbry men vi bestämde att vi skulle köpa nåt litet bara, och det är ju PERFEKT för då vet jag!! Titta på det/den igår =)

Macka!
Hej!

Kommentarer
Postat av: sara

Hej Mia!



Ja det där med julklappar är inte så lätt. Maja vill ha nästan allt om man går in i en leksaksaffär, det kan vara allt från utklädningskläder, prinsessor, dockor, pysselgrejor till filmer och dataspel. Fast det hon egentligen behöver är kläder,(tråkigt men sant)hon växer så det knakar, stl 110 blir det nu.

Milla är lite svårare men det mesta som går att leka med gillar hon. Fast om jag tänker efter lite (inte för att skryta) så ritar hon mycket nu.

Något speciellt som Vilmer önskar sig till jul?

Ha det bra så hörs vi

Sara

2008-11-21 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0