ÅTERIGEN..

Ja återigen sitter jag här och äter äpplekaka och vaniljsås till frukost =) Jag skulle kunna äta det varje dag, det är så sattans gott!!
Och eftersom jag får besök tänkte jag att det kunde va gott kanske, och det är så lätt att svänga ihop =)

Natten har varit okej, bättre än förra iallafall. Känns som man börjar komma på fötter igen..
Och det känns även som jag bara bloggar om hur mina nätter är =) Jaja, ta det för va det är..

Tråkigt busväder det är, hatar detta gråa tunga väder.
Men nåt som piggar upp då är att man ska till BB ikväll =) Oooo så spännande, fick en bild på dem igårkväll, såå goa! Tänk, två små nya flickor har kommit till världen! Och två liv har förändrats radikalt! Även om mitt liv gått mycket berg-och dalbana, mer än många andras så skulle jag ALDRIG vilja byta ut det, och allt tack vare Vilmer!!!

I helgen är det tydligen ett nytt försök till renovering =) vi får la se hur det går med det.. =)

Tog bara några bilder igår när han sov som en stock i vagnen men jag ska försöka ta lite mer, vet att ni vill se!

Ska nog köpa en tomtedräkt till honom också.. han fick ju en pepparkaka men jag har hittat en jättekär tomtedräkt som jag tror hade varit ännu bättre =) Onödiga pengar kanske, men det är ju första julen med barn, och han är ju bara så go =)

Nä nu får jag nog ta tag i mig själv och göra nåt. Måste ut sen också i detta skitvädert, måste ju köpa prisenter till lilla Vilda och Era!

Det blev inte mycket intressant idag, vet vem, vi hörs kanske fler gånger..
Hej svejs!


En sån sötnos!
Här tycker jag han är lik sin morbror Kim!


Diska är roligt =)
Bilder: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0