ASKONSDAG!

Jag har då inte varit flitig här på ett tag.. What to say what to say?
Min ursäkt är lite sömn och höga toner från Vilmer. Han har kommit på ett nytt ljud, att skrika så högt som möjligt i flera timmar och leka samtidigt. Det är fruktansvärt motiverande för huvudet, eller inte!
Visst är det roligt när det händer saker, men inte så högt! Det gör ont i huvudet, och tittar man på han så grinar han en hånfullt rakt upp i huvudet =) Han är för go, min lille påg!

Idag står INGENTING på schemat!
Egentligen är det rytmik men efter en kass natts sömn och mensvärk som heter DUGA så hoppar vi det. Det här vädert som det varit dem senaste dagarna piggar inte upp direkt heller. Men red bull gör =) Får väl införskaffa det idag!

Nä alltså, denna unge, ni ska höra ljudet =) det finns säkert sätt att lägga in det på här men jag MIA ANDERSSON dont know how! Även om nån skulle visa mig skulle jag förmodligen inte veta hur man gjorde.
Igår försökte jag och mamma prata i telefon men det gick inte, ALLVAR, han bara skriker rakt ut. Snart kommer väl polisen eller socialen och frågar vad som står på! Usch, det är hemskt! Det gör ont i ens egen hals att lyssna på han för det måste göra FRUKTANSVÄRT ONT i hans!!

Ja så vad har hänt dem senaste dagarna.. NADA!
Söndags, skulle vi till da lägenhet, men tror ni? Nä! Never gonna happen.. I say!
Igår, va det samma som idag, helt slut pga alla dessa höga opera-toner, och mensvärken. Så det va inte mycket igår heller. Va och handla och laga mat, räcker inte det? Det är det som suger mest energi ur en. Vi va ute en lång runda på nästan två timmar på kvällen också.

Jag tror, att om hade det hade varit möjligt så hade jag nog velat börja jobba typ 50 % nu, va mammaledig andra hälften, jag känner att jag har slut på ork. Man har liksom inte bara Vilmer, man har ALLT annat också. Inte man, JAG har allt annat också! WHY IS THAT?

Jag hoppa ju över måndagen, trodde det va tisdag idag visst, det har jag döpt rubriken till också, får kanske ändra =)
Måndes snöa bort, så där va måndan =) Nä det snöa inte ute, men det snöa här inne hos mig! Det har med andra ord varit en seg start på denna veckan, myyyyycket seg!

Nu blir det bilder för resten!

Ha en bättre onsdag än jag!

Kom ju på att jag berättade nog aldrig hur det gick på bvc.. Han vägde 8020, snopet! Jag trodde han vägde mer, men då är han en liten plutt! Sen va han 67 lång, jag och mamma mätte nog 3 cm fel när vi mätte och fick han till 70 =)
Men han växer och utvecklas precis som han ska, efter lärobok! Lång och smal dock =)




Hello everybody!!


Två Vilmers..





Glader!


Lik kusin-vitamin Maja!


Lik pappa, men söt ändå!


Solstrålen!


Vad är det som är roligt?


Aaaaa så skönt!


Happy like always!


Tvätta tvätta tvää-äätta!


Fina Vilmer!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Jenny på statoil

jag trodde inte att folk gjorde så nu för tiden.. att bada barnen i vasken.. Så jävla mysigt.. De gjorde alltid mamma med oss när vi va små o jag kommer lätt göra de när jag får barn...

2008-11-05 @ 11:56:36
Postat av: Stina

Jag tycket han va lite lik Milla på bilden han va lik sin pappa:-) Sötnos i badet!!!

2008-11-05 @ 12:52:27
Postat av: mormor Evy

Jag tycker inte att han är smal, har ju lite veck här o där, precis som det ska va, den lille godingen.

2008-11-05 @ 13:09:53
Postat av: Lisa

F*n Mia, du låter ju faktiskt lite nere. Inte likt dig. Vi får nog ordna upp det imorgon under fikan!! Håller med gamlemormor, smal? Inget illa menat Vilmer men tant Lisa tycker inte att du är smal med de mysiga låren du ligger inne med!!

2008-11-05 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0