ALKOHOLLÖRDAG =)

Ja då va det bakissöndag idag, nä det är det inte!
Jag mår prima idag!

Jag hade VÄÄÄÄRLDENS bästa kväll igår med roliga och härliga Erica. Vi kom underfund med att vi är ganska lika. Tycker väääldigt lika om allt, från Marlboro lights till sms och ömhet  =)

Jag hade iallafall en av dem bästa utgångarna nånsin i mitt liv. Bar a bar va tråkigt som fan. Heeelt för ungt folk, och 99 % va inte i min smak =) Men tur va att man kan ha roligt ändå.

Jag va hemma runt femtiden, och fick sova till halvtolv, så nu känner jag mig FFF, Fit For Fight. Möjligtvis Fit For Food istället =)
Och tidningen hade man med sig hem också, peeerfekt!

NÄ, det va världens bästa kväll, verkligen, vet inte hur jag ska kunna säga med andra ord. Det va roligt att det blev så lyckat när man väl va ute! Vi satt på trappan till utanför bab hur länge som helst och bara tramsade, och tog massa foto, ni ska få se på nåt =) men inte alla, vissa är bara.. PINSAMMA! Jag grina så tårarna rann när jag såg dem nu i morse =)

Igår va vi hos flickorna på BB, ja också Johan-Toan såklart =) Dem va ju bara så söta! Lik pappa =)
Så skönt att allt hade gått bra, och vilken dröm-förlossning =) OCH MED TVILLINGAR dessutom! Helt amazing!!
Hoppas verkligen vi ses snart igen!

Nä, nu bär det fantamej av mot lägenheten. Kryss i taket! Fast mat på vägen är ETT MÅSTE!

Nu blir det trams-bilder =)
Titta och va avundsjuk!!

Erica, vad ska vi sysselsätta oss med kommande månader... =)

Hej så länge!


Buuhuu, vad var vi ledsna över.... hmm..


Tidningen måste man ha till frukosten =)


Erica ville också ha några =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Erica

ha ha vi e sååå sjukt snygga...var du tvungen att ta bilden där jag ser ut som en tjur som frustar? Min näsa e ju större än jag vet inte... det blir plastik operation nästa.. det e nått jag kan syssla med dom här mörka månaderna fram tills våren kommer med hopp! HA HA Det var länge sen jag hade så kul som igår, Tack för det... Det var underbart! Kunde inte sluta skratta när jag såg tidningen i morse.. ha ha man kanske ska börja extraknäcka som tidningsgubbe... ha ha 99%? jag skulle säga 100% vi skulle dratt till kbh... nästa gång, nästa gång... ses imorgon, troligtvis! Kram

2008-11-16 @ 17:41:02
Postat av: Marie

Haha, då var det kanske dig man hörde vrålandes på stan?? =) haha! Eller någon av de alla 18-åringarna med förmycket smink och för lite kläder, hahahaha! Kram

2008-11-17 @ 09:32:53
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0