Vanlig måndag igen..

Och det tycker jag är såå skönt! Tillbaka till rutiner igen, fast dessa dagar nu runt nyår blir ju lite tillkrånglat men det är ändå skönt att julen är bakom. Back to basic!!

Det händer så mycket nu så jag vet inte hur jag ska hinna blogga =) innan va det som rutin när Vilmer sov efter frukosten men nu sover han bara korta perioder, och sover han lite längre så har man ju numera en tvättmaskin att ägna tiden åt  =) Nä, men nu efter flytt och allt, där är hela tiden nåt som behövs göras, det kan jag inte komma ihåg att det va i andra lägenheten. Det va det säkert, bara jag som tycker det känns annorlunda med nytt boende och nya runtiner på nytt sätt. Men det är till det bättre och NI, mina vänner, får hamna lite i skymmundan då =) men sånt är det tuffa livet! Jag är här så ofta jag kan.

På lördag början min jobbehelg.. ooo, känns skumt. Va borta från Vilmer 9 timmar på lördag och 8 timmar på söndag. Puff.. en hel helg bara sådär. Men det ska samtidigt bli lite roligt att göra nåt annat. Men GUUUUD, ju mer jag tänker på det desto konstigare känns det.. Jag ska va utan Vilmer, min plutt. Du får säga till pappa att ni får komma upp och hälsa på =)
Måste hinna jobba nån kväll nu denna veckan, onsdag och torsdag går ju bort, fredag också för den delen eftersom jag börjar tidigt på lördagen, så.. IMORGON kanske =) inte så mycket val! Hmm, ska jag cykla eller gå? Cykla, om det inte är minusgrader, rinner ögonen som fan och det känns som kinderna ska ramla av. Men jag får ju använda min nye fine cykel som jag fått av Jonas, sååå fin =)

Jag har inte tagit så mycket foto den senaste tiden, men jag får kanske göra det =) han har blivit så stor och busig nu, Vilmer alltså! Idag har han skotsk-rutiga brallor på sig, han är så fin!

Julen gick bra, smidigt som tusan. Och jag fick mina fina stövlar =) Och Vilmer fick massor med bra juleklappar. Han leker redan för fullt med dem, vissa är ju mer poppis än andra men så är det ju. Och kommer va hela livet =)

Nu måste jag tömma tumlaren, den börja pipa =)
Hoppas ni alla har haft en bra jul och kommer få en fin dag på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0