Slöedag! Usch..

Idag sov vi länge, eller vi somna om allihopa efter vällingen och sov till lite i 11, helt sjukt! Det var jätteskönt och behövdes med tanke på att jag va vaken två timmar i natt när Vilmer fick värsta hostattacken så vi fick gå upp och dricka vatten, sen hade han svårt att somna såklart. Men iallafall.. när man sovit så länge på morgonen så är det så satans segt sen. Ska FÖRSÖKA gå och gunga sen =) också måste jag ner på apoteket. Det är vad denna dagen innehåller. NÄÄÄ, skoja nu lite med er.. Jag ska ju jobbe ikväll =) haha, det glömde jag för en sekund. Det känns jättekonstigt, men det ska bli kul ändå. Kanske måste smsa le boss att jag kommer..?!
Oooo, jag längtar lite =)
Undrar vem som jobbar..

Igår gick vi ut en sväng, bortom till andra lägenheten och släckte en lampa som stod tänd. Inte så bra om det händer nåt då det inte är försäkrat där längre.. Hoppas det blir färdigt där snart så man kan lämna den till historien!
Sen gick vi ner om stan och där träffa vi Erica, och vi gick en sväng och shoppa bordsdekoration till henne sen gick vi hem till osses och snacka skit. Fast hon umgicks mest med Vilmer, sjysst =)

Ooo va jag blev sugen på glass, glassa-bilen-glass =) kommer ni ihåg Duffy? Mmmmums!

Nä nu blir det lite bilder sen ska jag försöka få eld under skorna på mannen i hushållet, Vilmer alltså =) Mohahaha =)

LYCKA ATT BADA =)














JULAFTON I SÖVDE

I mormors knä, med ragge-uppknäppt skjorta =)


Den bästa Tomten, ever!!


Gose-Milla kramar Tomten!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Åhhh han är så go!!

2009-01-02 @ 17:17:00
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag döör! Kortet med badskum som skägg och hår. Helt underbart! :)

2009-07-23 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0