Long time ago..

Nu va det sådär längesen igen som jag va här och skrev =) Men så är det och så får det bli nu när man har en flytt att planera och förbereda!
Hoppas ni har förståelse..!!

I lördags fick vi sålt sofforna, och idag fick vi sålt vagnen. Det va minsann inte ute på blocket länge =) så är det när man har bra grejer att sälja =)

Skönt att vi fick sålt det både innan jul och innan flytten. Trodde först det skulle bli svårt nu innan jul eftersom folk lägger kanske gärna pengar på annat nu, men sofforna va rena rama kapet att köpa och vagnen.. ja, folk skaffar ju barn i alla tider, även precis innan jul =)
Vi är nöjda!

Nu ska vi sälja mina sängmöbler och Vilmers bilstol också, och lite annat smått och gott. Vi kommer ju inte använda det i nya lägenheten så varför sätta upp det på vinden för att stå där och ta plats?

Idag har jag varit och målat i lägenheten igen, mormor har passat Vilmer så jag har gjort det i lugn och ro. Så nu är det en målning kvar och lite golv till. Gjort i ett nafs! (kanske lätt för mig att säga, det är ju inte jag som ska göra det =) Men jag börjar iallafall se en ljusning =) Det ska bli så skönt att flytta så ni anar inte =)
Och det kommer bli så fint så fint. Jag lovar att visa när där är färdigt!!

Efter målningen va jag nere en snabb vända och sola, det var skönt må jag berätta! Helt underbart att efter målningen bara få ligga i värme och slappna av =) det gör kroppen glad! (Gör underverk för färgen i ansiktet också =) Man har ju annars samma färg som himlen numera, GRÅ! Hur kul är det egentligen =)

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen slänga mig i sängen och lösa lite korsord! Jonas är inte hemkommen än, skulle jobba länge idag, i Helsingborg, så jag passar på att hoppa ner under täcket i tid ikväll =) Det är jag såå dålig på annars!!

Vi hörs kanske imorgon om där är tid! Ska till lägenheten igen och städa av lite i dem rummen som är färdiga!
Sen resten av veckan blir till att börja packa! Men det kan man göra på en dag, eller hur Rebecca =)
Och på tal om Rebecca så kanske vi ska hälsa på dem också =) hade varit kul att komma bort en stund från flyttlådor och få lukta på bebisar =)

Ha en skön natt, det kommer jag!!

Ooo, måste även berätta, jag har nu i två dagar lagat kaffe på morgonen till mig själv =) Kaffe börjar bli lite gott ju =)

Kommentarer
Postat av: Jenny på Statoil

vad är de för sängmöbler? e de sängstomme eller? kan du inte typ lägga ut de här?

2008-12-01 @ 22:39:56
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Hahaha - helt rätt, en dag räcker länge och väl! :-) Längtar tills ni kommer och hälsar på oss!

2008-12-02 @ 17:47:02
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Jenny på Statoil

kunde inte komma in o kmmentera på den andra bloggen du skrev till mig.

har ju 180 säng så de blir nog litta svårt o lägga i madrasserna haha

2008-12-02 @ 20:48:54
Postat av: sara

Hej Mia!

Ska du flytta, var, när, hur ???



Ha det så bra det går i detta tråkiga väder!

/Sövde

2008-12-03 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0