FLYTTORSDAG!

Idag är ännu en dag då jag får barnvakt och ska flytta lite lådor, packa upp och fixa lite. Roligt som tusan nu när man ser att det börjar närma sig ett hem! ETT hem dessutom, inte två!
Ska slänga massa skit också, det bästa med att flytta är att samtidigt som man packar rensar man ut en massa och gör sig av med skit man inte behöver. Me like!

Sovmorgon fick både jag och Vilmer idag, Vi vakna båda två samtidigt och klockan va då halv 9. Helt otroligt, över frukosttiden och allt ju. Vi går alltid upp senaste halv 8. Men det är klart, Vilmer blir ju också trött att av all röra och allt packande och stimmande.

Beställt en ny åkpåse till Mr V har vi gjort också. Den vi har blir för klumpig till vår vagn. Eftersom vi har mindre fotutrymme än en vanlig vagn så tar den för stor plats, och dessutom när det är riktigt kallt har jag en filt i och tar den ännu större plats. Behöver en som inte är så stel i materialet, som går att trycka till lite, och forma liksom.
Hoppas den kommer snart!

Telefonen funkar bättre och bättre nu =) Ska bara vänja mig vid den. Satt en bra stund igårkväll och bara lärde och lärde! Nu börjar det ta sig =) Massa roligt man kan göra med den, ingen "vanlig" telefon liksom, så där finns mycket utöver det vanliga. Men egentligen, vad ska man med det till? Roligt att ha, men kommer man använda det? Jaja, vi får la se!

När får jag träffa töserna Mars/Österberg? Skärpning på oss!!! Oooo dem blir 4 veckor idag =) GRATTIS! Tiden går fantamej undan, eller hur?

Nä nu får jag återgå till mitt rensande, behövde bara en paus =) Hungrig är jag också, ovanligt jag skriver det =) Får vänta till mormor kommer!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Vi längtar efter at få träffa er, vi är typ skit dåliga på att planera in träfar! Kan vi kanske bestämma att nästa vecka ska det definitivt ske!? :-) Och tack för gratulationerna hälsar Vilda & Era! KRAMAR!!

2008-12-11 @ 15:33:31
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Marie

GRATTIS på födelsedagen =) Kram

2008-12-15 @ 11:01:02
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0