4:e advent!

Idag är det minsann fjärde advent och julen är nära! Har haft lite dåligt med julkänsla innan, men nu spela dem massa julelåtar på TV så då kändes det redan lite bättre =) kanske inte så konstigt att man inte har känslan än.. man har ju knappt pyntat, med lådor överallt och lite oordning så känns det inte jättemotvierande att försöka göra mysigt för det blir det inte iallafall =)
Det fina pyntet får minsann vänta till nästa år!

Men nu har jag tagit lite bilder på Vilmer =) han hade en busstund igår när kameran infann sig bredvid mig =) annars orkar man inte hämta kameran, så det var lagom time:at igår!

Klockan är halv tio och inte en kotte syns till ute. Själv har man varit vaken i två timmar nu ju =) och en bra stund i natt för givetvis har jag ju smittat Vilmer.. stackare! Så han låg och hosta och snora och hade sig.. USCH!

Igår var jag och Vilmer på stan med mormor. Vi köpte julaklapp till pappa =) och va och fika! Nu tänkte jag att jag skulle skriva om den affären där vi köpte pappas present =) men så dum ska jag inte va, slog mig i sista sekunden =) han hade fattat diiiiiiirekt!
Affärerna har öppet idag också, enda till fyra så vi kanske beger oss ut en runda, vädert ser ju faktiskt ganska skönt ut så ut måste jag iallafall, sen får resten fålla med om dem vill. Vi hade behövt gå ner till OnOff, drygt när saker ska lämnas på lagning och grejas. Varför måste saker gå i sönder utan att man gjort dem trasiga?

Igår va Ola, Susanne och lilla Ella här, Gustav kom en stund senare. The guys spela Wii och jag och Susanne satt och lyssna om barnen skulle vakna =) Trevligt att ni titta upp! Alla andra är också välkomna =)

Hungrig är jag, var handlar man bullar nu, när man bor här?

Oooo vet ni vad jag gör just nu dessutom =) TVÄTTAR.. det kanske låter tråkigt, men för mig är det roooligt, eftersom jag kan tvätta när jag vill =) det är bättre en guld! Det är fina firren, nä FINASTE firren! Snart är maskinen färdig och då är det inte lika roligt längre, då ska det hängas upp........ vem vill?

Nu blir det pictures för resten av denna fjärde advent =)

Ha det underbart, för det har fantamej jag idag, när min vän solen säger hej!


Vårt sovrum, som är det mysigaste runmmet med mest
ordning i hela lägenheten =)


Inte så stort, men bara bra för oss, annars samlar man
bara på sig massa onödigt. Sovrummet ska va en lugn
plats =)


Jag ska hugga er med mina vampyr-tänder =)


Glader


Är man apa fin?


Snorig och... snorig =) (Ser ni mina hörnbissingar, FARLIGA)


Aaaa-HA HA HA


Roligt med TV i sovrummet =)


Roligt med mamma som showar =)

Gamla bilder, eller lite äldre iallafall =)

Mmmm marabou =)


Söt


Min mysse =)


Köpa någon?
Bilder: Privat



Kommentarer
Postat av: Jenny från statoil

ja man kan inte bli annat än glad när man ser bilderna på Mr V

2008-12-21 @ 10:43:13
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va? Ingen plats till den fina tavlan i nya lägenheten? Synd tycker jag. Sovrummet såg iaf fint ut. Det och köket känns som det som prioriteras först. I sovrummet vill man ha lugn, som du sa och köket är det rum man spenderar mest tid. Eller det gäller kanske bara mig?!

2008-12-21 @ 12:34:07
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Han är sååå söt!! Kramar till er från oss

2008-12-22 @ 20:21:20
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/
Postat av: Marie

Kikar in! Har ny blogg. Hoppas att ni haft en skön jul! Kram

2008-12-27 @ 15:49:31
URL: http://www.mariehenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0